ניתוח להוצאת גידול שפיר
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שבוע שעבר התגלה לי גידול בשד. שבוע אחרי ע"פ הכירורג גדל הגוש ונילקחה ביופסיה. הכירורג הסביר שגם אם לא מדובר בסרטן הוא מעדיף להוציא את הגוש כי זה שהוא גדל במשך השבוע זה לא סימן טוב. ע"פ התפיסה שלי שמקושרת לרפואה הסינית המתח שבו הייתי כל אותו שבוע לא ממש תרם להקטנת הגוש ואפילו גרם לגדילתו (בהנחה שהוא לא סרטני). בהנחה שתוצאות הביופסיה יעידו על גוש שפיר הייתי מעדיפה לפנות לדרכים אלטרנטיביות על מנת לטפל ב"גוש" לדוגמא דיקור. שאלתי היא האם אני לוקחת סיכון גדול מידי ובאילו דרכים אלטרנטיביות נוספות ניתן להמליץ לי על מנת להקטיו את הגוש ואף להעלימו ללא התערבות סכין?
שלום רב, אנו ממליצות שתקבלי קודם את התשובה של הביופסיה , בכדי לקבל יותר מידע על טיב הגוש. בברכה, צוות אחת מתשע