האם מחלת הסרטן היא תורשתית ?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מדוע הרופאים לא עונים לשאלה שנישאלה האם מחלת הסרטן היא תורשתית ? תשובתכם מאוד מענינת
לשואל היקר, זוהי שאלה עקרונית וחשובה. תשובה מפורטת ומקיפה תוכל למצוא באתר "אחת מתשע" www.onein9.org.il (קישור בעמודה משמאל) בפרק: מידע / מידע רפואי/ סרטן שד בהקשרים מיוחדים / סרטן שד תורשתי (גנטי). הסקירה, שנכתבה בסיוע יועצת הפורום, מומחית לתורשה, כוללת גם נתונים סטטיסטיים. בברכה, צוות אחת מתשע
מדוע לא נותנים תשובות בפורום ?
כנראה כמו לכל דבר/מחלה אחרת (מלבד מחלות וראליות וחיידקיות) גם סרטן או יותר נכון היכולת לפתח סרטן נובעת מגורם תורשתי - גנטי. כיום, ישנן גנים בודדים BRCA1/2 אותם יודעים לאפיין ולראות בפרופיל של חלק מהנשים הנמצאות בסיכון לחלות במחלה.