גרורות לאחר החלמה מסרטן שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חברתי היתה חולה בסרטן השד לפני 4 שנים . לאחרונה הרגישה בליטה בעצם הסטרנום וכאבים רק בלחיצה על העצם. היא עברה בדיקות FNA (ביופסיה) והתברר שיש גרורות. הוצע לה טיפול. אבקש שם של מומחה מבית חולים רמבם חיפה שמומחה בנושא כדי לקבל חוות דעת נוספת. מצויות בידי תוצאות הבדיקה וההצעות לטיפול. אני מוכנה להתיעץ באופן פרטי דרך הביטוח המושלם של הכללית או ישירות לרמבם, בכל דרך שתציעו לי. הענין מאוד דחוף לי אודה לכם על תשובה מהירה.
סימה היקרה, לצערנו אנחנו בעמותת אחת מתשע מנועות מלתת המלצות שמיות על רופאים. אם את מעונינת תוכלי לפנות ישירות לאונקולוגים המייעצים בפורום זה ולשאול אותם על מומחים מומלצים באזור חיפה. את יכולה להגיע לפרטי ההתקשרות של הרופאים על ידי הקלקה על שמותיהם הצבועים בכחול.