הרספטין
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר שנותחתי להסרת גידול ונמצאו גם שני בלוטות נגועות אני מטופלת בטיפול כימותרפי מסוג CAF . האם תוספת הרספטין יכולה לעזור לי? אני אמורה לקבל 6 טיפולים עד עכשו קבלתי שנים. יש לציין שאני אמורה לעבור ניתוח נוסף להסרת גידול שבאמר לי שהוא טרום סרטני ואחרי זה עלי לעבור הקרנות.
לקריאה נוספת והעמקה
לציפי שלום- הרספטין פעיל רק בקרב נשים סרטן שד שיש ביטוי יתר של HER2 שבודקים ברכמת ביופסיה או ניתוח. בערך 25% מחולות סרטן שד יש ביטוי יתר. יש לברר עם האונקולוג שלך תשובת ביטוי הרספטין שלך. הרספטין בשימוש במחלה גרורתית ובשימוש לטיפול מססיע רק במסגרת מחקר קליני . בוקר טוב.