טמוקסיפן וקוהוש שחור
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאור מה שכתבתם במדור מה חדש, על הקשר בין הקוהוש השחור וכימותרפיה, האם טמוקסיפן - תרופה שאני לוקחת , לאחר ניתוח להוצאת גוש סרטני , נחשבת כתרופה כימותרפית? ואם כן, האם שילוב שלה עם התרופה (תוסף) רמיפמין,המורכבת מקוהוש שחור אותה אני לוקחת כדי להתגבר על תופעות גיל המעבר, יש לה פעולה דומה למה שתואר בידיעה - על הקשר בין קוהוש שחור לכימותרפיה. תודה מראש על התשובה
לזיוה היקרה, טמוקסיפן היא תרופה הורמונלית ולא כימותרפית. בכל מקרה שאלתך הועברה ליועץ הפורום. בברכה, צוות אחת מתשע
לזיוה שלום- טמוקסיפן הוא לא כימותרפיה. יש מנגנון פעולה שונה. אני לא מקיר מחקרים שבדקו קשר בן קוהוש השחור וטמוקסיפן לכן לא ידוע לי השפעה על הפעולה של טמוקסיפן. בוקר טוב. .
שלום רב. כאמור, טמוקסיפן אינו טיפול כימי וככל הידוע אין כל מניעה לשימוש בקוהוש שחור יחד עם תרופה זו