סרטן השד -שאלה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אחותי בת 39 גילו לה גוש סרטני בשד בגודל של 1 ס"מ הרופא הציע לה לעבור ניתוח להוצאה של הגוש מה זה אומר? האם זה חמור ?מה בנושא הקרנות? האם זה נחשב גילוי מודאג בנושא הניתוח האם צריך לכרות חלק מהשד האח המודאג
שלום שוקי, הסרת גידול - דרך הטיפול המקובלת בכדי לנקות את המקום מהתאים הסרטניים . לגבי צורת הניתוח זה תלוי במיקומו של הגוש. יש מקום להתייעצות עם הכירורג לגבי הניתוח ושאלות נוספות העולות. קשה מבחינה וירטואלית לתת תשובות כאשר חסרים הרבה פרטים חשובים המשפיעים על סוג הניתוח והטיפול העתידי. אנו ממליצות שתעיין באתר של עמותת אחת מתשע (הקישור נמצא בצד שמאל של דף זה) ושם יש מידע רב, לגבי סוגי הניתוחים ומידע נוסף שיכול להבהיר קצת את ההרגשה של אי הוודאות. בברכה, צוות אחת מתשע