אבחנה עקב CT
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אמי הופנתה לבדיקת CT לאחר כריתת שאת משמאל (לפני 6 שנים) ועקב גניחת דם. האבחנה היא: התעבות פרנכימטית בזנב האקסילרי של השד הימני בקוטר כ-38 מ"מ. ככלל השד הימני יותר פרנכימטי בהשוואה לשמאלי. קשריות קטנות אחדות באקסילה הימנית. הגדולה שבהן בקוטר 11 מ"מ. מה משמעות האבחנה? האם מדובר בגידול סרטני? לתשובתך אודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, בדיקת CT אינה בדיקה מקובלת לאבחון גידולים בשד, ואינה מדוייקת במיוחד לצורך זה. התשובה שאת מתארת לא נשמעת חשודה, אולם יש לפנות לרופא המטפל להשלמת בירור - בדיקה ידנית, ממוגרפיה והמשך במידת הצורך בבדיקות נוספות.