תרופות חדשות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קראתי ב"מה חדש" לגבי שתי תרופות חדשות ,שיעילותן גדולה מהטמוקסיפן במניעת חזרתה של המחלה - פמרה , וה-ארימידקס. שאלתי היא מה ידוע לצוות לגבי תרופות אלו,האם הן ניתנות לחולות בארץ,האם הן כלולות בסל,ומדוע ממשיכים עם הטומקסיפן אם קיימות תרופות טובות יותר?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, באתר עמותת אחת מתשע יש מידע על שתי התרופות שהוזכרו. הקישור לאתר נמצא בצד שמאל של עמוד זה / דף הבית/ מידע / מידע רפואי. בברכה, צוות אחת מתשע
שמואל שלום, ארימידקס ופמרה נכללו בסל התרופות החדש כטיפול משלים בסרטן שד מוקדם (סרטן שד שלא התפשט אל בלוטות הלימפה). בברכה, צוות אחת מתשע