מה משמעות המוגלובין גבוה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בבדיקת הדם האחרונה שלי ההמוגלובין היה -15-4 . ברקע הרפואי שלי - אני חולת סרטן מדרגה 3 (סרטן השד-קרצינומה). רופאת המשפחה טענה שהסיבה לעליה ברמת ההמוגלובין (בבדיקה שלפני האחרונה - לפני חודשיים היה 11) - היא שאני לא שותה מספיק נוזלים. האם ייתכן ששתיה בלתי מספיקה יכולה להשפיע על ייצור המוגלובין גבוה ?!. האם אני צריכה להיבדק בדיקה המטולוגית (בקופ"ח לא רוצים לתת לי לגשת לבדיקה). בתודה מראש, פרידה.
פרידה שלום, עלייה כל כך מהירה של ערכי המוגלובין מדאיגה אותי במידה מסוימת. חוסר שתייה חמור היה צריך להתבטא גם בבדיקות אחרות (תפקוד כליות לא תקין). תחזרי על הבדיקה ותהיי בקשר. דר' ברק