גילוי סרטן השד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
גיליתי לפני כמה דקות שאמא שלי חלתה בסרטן השד! יש לי כמה שאלות אמרו שעושים לה כריתה חלקית. בדקו ואין לה גרורות בעצמות או בכבד מה הסיכויים שלה? האם כריתה חלקית אומרת על משהו, אומרת האם הסרטן מפושט באופן דרסטי או לא ? מחכה לתושבתיכם בהקדם האפשרי בתודה מראש ניקול
ניקול היקרה, זו בודאי בשורה לא קלה ואתם מוצפים בשאלות רבות. לרבות השאלות תוכלו למצוא תשובות באתר של עמותת "אחת מתשע" במדור מידע : www.onein9.org.il לאחר קריאת החומר אנו מאד ממליצות לך ולאמך לשוחח עם מתנדבות הקו החם של העמותה, נשים שהיו חולות והחלימו. הן תוכלנו להסביר ולהרחיב את המידע, ובעיקר - להרגיע ולעודד. מספר הטלפון 1-800-363-400 והוא פועל בימים א - ה לפנה"צ בין השעות 10:30-13:30 ואחה"צ 16 - 19 . באיחולי בריאות, והצלחה