ארימידקס-שאלה לרופאים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני לוקחת ארימידקס כ 10 חודשים, בשבועות האחרונים יש לי תחושה מוזרה, נמלול או דקירות, באצבעות הרגל. האם יכול להיות קשור לתרופה ?
לקריאה נוספת והעמקה
מירה יקרה, לא מוכרית לי תופעת לואי מסוג זה לארימידקס. כדאי שתיצרי קשר עם האונקולוג המטפל בך לברור סיבות אחרות לתופעות שאת מתארת. בברכה, ד"ר בן-ברוך
לאחר שהאונקולוג המטפל אמר שלא מוכרת לו תופעת לוואי כזו פניתי לרופא פנימי, מנהל מחלקה בבית החולים וממנו למומחה כף רגל ולדבריהם יכולה להיות פגיעה בקצות העצבובים. תודה