לד"ר זיגלמן - טיפול כימוטרפי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שמי אורית ותודה על התשובה. קיבלתי טקסוטר בלבד פעם בשבוע במשך תשעה שבועות.כעת אני מטופלת בציטוקסן היי דוס. שאלתי לטווח הארוך האם טקסוטר ניתן למניעת גרורות בעתיד לעומת הטקסול או שלשניהם אותה מטרה. יש לי חברה שתקבל טקסול ולכן אני מתעניינת בהבדל. תודה. האם התרופות הנ"ל יחסית חדשות לטיפול בסרטן השד?דרך אגב הייתי מאוד נפוחה בזמן קבלת הטקסוטר
שלום אורית, שאלתך הועברה לדר' זיגלמן. לדעתה כדאי שתפני לקבלת ייעוץ אישי, ולא באינטרנט. את יכולה לבקש הסברים מהרופא\ה המטפל\ת בך לגבי הטיפול הניתן ,אשר לדברי דר' זיגלמן אינו שגרתי, או לבקש חוות דעת נוספת. בהצלחה .