כאבים בשדיים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. מזה כשבועיים ימים שיש לי כאבים בשני השדיים. אני עוסקת בפעילות ספורטיבית באופן קבוע והדבר מקשה עליי מאדבהפעלת מאמץ כלשהו. לפני כשבועיים בדיוק ערכתי בדיקת שד אצל כירורג שד (הבדיקה נעשתה כאקט שגרתי ולא בגלל הכאבים - שאז עדיין לא חשתי בהם. הכאבים החלו מס' ימים לאחר הבדיקה). אין כל סיבה שידועה לי באשר לקיומם של הכאבים הללו - לא וסת, לא ביוץ ו/או כל סיבה אחרת. גילי הינו 28, אני רווקה ואיני נוטלת גלולות. אשמח לדעת מה יכולה להיות הסיבה לכאבים הללו על מנת להסיר חשש קיים. היתכן ומדובר בחוסר איזון הורמונלי? כיצד ניתן להתגבר על הבעיה? בתודה מראש, מיכל
שלום מיכל, אנו ממליצות לך לפנות שוב לכירורג שד ולהציג בפניו את שאלותייך, הוא הרופא המוסמך ואם ידרש ישלח אותך לבדיקות נוספות. בברכה, צוות אחת מתשע