צורת גודש סרטני
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, היום ביצעתי בדיקת אולטרסאונד בא נמצא גוש בקוטר 0.39 ס"מ עם גבולות חדים. על מה זה יכול להצביע? אם זה היה ציסטה- היה רשום "גוש עגול" או "מלא בנוזלים"? האם גודש סרטני אינו עגול או לחילופין - מה זה בכלל "בעל גבולות חדים"? תודה אנונימוס
אנונימוס שלום לך, קטונתי מלהביע דעה מקצועית, ואינני רופא, אך לאשתי הייה גוש קטנטן ועגול. עשתה ניקור במחט (ביופסיית מחט ), ויצא סרטן שאינו עגול כלל...... מסקנתי, למרות האחוזים לא לפחוד ועל מנת להיות בטוחים ולא לסכן חיים, להתייעץ עם כירורג שד,ולבקש ניקור,ואז יאמרו לך מה יש בפנים. ייתכן ועל פי ראייה סממוגרפייה, ניתן העריך מהזה, אבל מי יחתום לידייך במאה אחוז שזו ציסטה.... לא לפחוד ולכת לכירורג להתעייעצות.
שלום רב, אנו ממליצות שתיפני לכירורג שד עם הבדיקה עצמה , והוא יסביר לך ויענה על השאלות בצורה המוסמכת ביותר. קשה מאד לתת תשובה וירטואלית מבילי לראות את הבדיקה עצמה. בברכה, צוות אחת מתשע