רפלקסולוגיה בזמן הקרנות - מותר?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני במהלך הקרנות, לאחר למפקטומי וכימותרפיה, ומאוד מעוניינת לקבל טיפול רפלקסולוגיה. האם מותר או אסור?? הבנתי שהדעות חלוקות - האונקולוג המטפל בי אמר שאין לו התנגדות, אבל שמעתי גם דעות שונות, שהטיפול עלול להמריץ ולהחיות תאים שהקרינה מיועדת לחסל אותם. אשמח לשמוע המלצה איך לפעול, אם קיימת בתודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
היי הרי ביננו אף אחד לא יודע האמת אין מחקרים בנושא תמתיני עד תום ההקרנות...... בהצלחה ריקי
ש שלום, לדעתי אין שום מניעה בטיפול ברפלקסולוגיה. בברכה, נדב