שאלה לבנות ולרופאים כאבי פרקים מארימדיקס
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לרופאים ולבנות לקחתי שלוש שנים טמוקסיפן וזה גרם לי להמון בעיות פולפים וגרדות לפני שלושה חודשים האונקלוגית שלי המליצה על ארמדיקס הארמדיקס גורם לי לכאבי פרקים באצבעות היידים וכן בפרק הברך האם יש משהוא לקחת להקלת הכאב מנסיונכן? או מה עושים עכשיו שטמוקסיפן גורם לבעיות ועכשו גם ארמדיקס? אשמח לקבל עצות מבעלות נסיון מזמן לא נכנסתי לאתר לשאול שאלה אני מקווה שכולכן ממשיכות להלחם תודה דורית
לקריאה נוספת והעמקה
לדורית שלום- טיפולים נגד דלקת כמו ADVIL (IBUPROFEN) יכולים לעזור. זה גם כדי לעשות בדיקת צפיפות עצם ולקבל טיפול מתאים אם יש ירידה משמעותית. צהרים טובים