שאלה לרופא - השפעת טיפול בהקרנות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור האם מי שמקבל טיפול בהקרנות הגוף פולט לאחר מכן קרינה? האם זה מסוכן לאדם שנמצא הרבה זמן ליד מי שעבר הקרנות ? תודה על ההתיחסות
שלום רב, שאלתך נשלחה ליועץ הפורום , אנו מקוות לתשובה בהקדם. בברכה, צוות אח מתשע
שלום י- משמקבל טיפול בקרינה חיצוני במאיצים וממכשיר קובלט- לא פולט קרינה אחרי טיפול . החולים היחידים שמקבלים קרינה שיכולים לפלוט קרינה הם חולים שמקבלים ברכיתרפיה- קרינה פנימי עם מקורות קרינה שנשארים בגוף. גם יש סוג של ברכיתרפיה שלא משאירים מקורת בגוף וכמו טיפול בקרינה רגיל )חיצוני) אין פליטה של קרינה מהחולה אחרי הטיפול. צהרים טובים