אסטרוגן וקמח חיטה מלאה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם! אתמול קראתי מאמר באינטרנט ונדהמתי. לגבי קמי חיטה מלאה ו עוד זרעי פשתן (את זה ידעתי) מכילים אסטרוגן . אז זהו גם קמח מלא אסור לנו ? אני לא מבינה. שאלתי עוד כמה אנשים שמבינים אמרו נכון . אז מה לעשות לאכול לחם לבן ואם משהו יודע מה לגבי קמח שיפון?בבקשה תענו לי. תודה
שולב שלום, אני לא מכיר את המאמר אותו קראת לכן אין באפשרותי להתיחס אליו ספציפית. התשובה לשאלתך טמונה באיכות המוצרים אותם אנו אוכלים. פירות,ירקות, מוצרי חלב, בשר וכו, עוברים היום השבחות והנדסות גנטיות אשר משפיעות על תכולתם שכוללת הורמונים, רעלים שונים ושאר מיני הפתעות. אוכל אורגני מהווה פתרון חלקי לבעיה. לדעתי אין פסול בקמח לבן. זהו עניין אישי. בהצלחה, נדב