XELODA
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לרופא1 אני בת 38 בעלת סרטן שד עם גרורות בעצמות(דרגה 4) מזה כ-שישה חודשים מטופלת בכסלודה + טיפול הורמונאלי , המרקרים ירדו בצורה רצינית כתוצאה מהכסלודה , אולם לפני כחודש החלה שוב עליה במרקרים וכניראה יש לשנות הטיפול. שאלתי האם קימת תרופה נוספת בדומה לכסלודה אשר יכולה להינתן בכדורים ולהחליף את הטיפול הכימוטרפי המקובל? תודה על התשובה חנה
לחנה שלום- קודם כל יש מספר טיפולים הורמונליים שאפשר לתת דרך הפה- אם קיבלת רק eקו אחד של טיפול הורמונלי בא בחשבון לנסות קו שני בטיפול הורמונלי במיוחד אם המחלה רק בעצמות. אם רצוי לתת כימותרפיה - יש טיפול בשם וינורלבין שאפשר לתת דרך הוריד או דרך הפה. שתי הצורות יעילות נגד המחלה אבל הכדורים לא נמצאים בסל הבריאות וצריך לשלם עבור הכדורים. אני ממל'ץ להתיעץ עם האונקולוג שלך. יום טוב.