שמן פשתן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ! אני שנתיים וחצי אחרי סרטן שג לא גרורתי וגם לא הורמונלי (לא מקבלת למוקסי) . אני שותה כל בוקר כף של שמן פשתן וזה עושה לי טוב גם מבחינת גלי חום וגם מצבי רוח וכל מיני דברים אחרים. רציתי לדעת בשמן פשתן יש אוסטרוגן כי אני יודעת באבקת זרעי פשתן יש אסטרוגן מקווה בשמן אין אני כבר שנתיים לוקחת את זה . בתודה
שולה היקרה, נושא זה נדון בפורום כבר פעמים רבות ואני מציעה לך להיעזר בפונקציית ה"חיפוש" על מנת למצוא את כל מה שנאמר על הנושא בעבר (ויש הרבה). בשורת החיפוש הזיני את המלים "שמן פשתן" ואז תקבלי רשימת כל ההודעות שעסקו בנושא בעבר. אני מניחה שתקבלי תשובה לשאלתך.
שמן פשתן מכיל אומגה 3 ואומגה 6. למיטב ידיעתי אין בו אסטרוגן. בברכה, נדב