בדיקה גנטית
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דוקטור שלום 1. האם לצורך פניה למרפאה ליעוץ גנטי צריך ללכת עם האדם שחלה במחלה או שניתן לעשות בדיקה גנטית גם בלי שום קשר למי שחלה באופן נפרד לחלוטין בדיקה אשר מגלה אם יש או אין נשאות של גן הגורם למחלה? 2. אילו פרטים צריך לצורך הייעוץ הגנטי כדי לברר לגבי מחלה אצל קרוב מדרגה ראשונה? האם אני יכולה לפנות ליעוץ מבלי שיש בידי את כל הפרטים לגבי המחלה במקרה המשפחתי? 3. האם הבדיקה הגנטית בדיקת הדם מחייבת גם לקיחת דם מהחולה לצורך השוואה או שאין קשר ? בתודה על התשובה
שלום אור, אנו ממליצות שתקראי באתר עמותת אחת מתשע את הפרק על סרטן שד תורשתי (גנטי) ובו הסבר מפורט לגבי הבדיקה שקרוב לוודאי שיענה לך על רוב השאלות. לאיתור החומר כנסי לאתר/דף הבית/ מידע/ מידע רפואי/ סרטן שד תורשתי. בברכה, צוות אחת מתשע