כימותרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! לאמי יש סרטן שד דלקתי גרורתי. היא קבלה טיפול אחד של כימותרפיה. אחרי כמה טיפולים כימותרפיים ניתן לשקול (מבחינת החוק) מעבר להרצפטין, או לטיפול משולב הרצפטין + כימותרפיה. ושאלה נוספת האם ניתן ללמוד מכך שהדלקת בשד עדין לא נעלמה או השתפרה מאז תחילת הכימותרפיה כי אין בינתיים השפעה חיובית לטיפול? אודה מאוד על תשובתכם
לקריאה נוספת והעמקה
לחלי שלום- בדרך כלל צריך 3 או 4 טיפולים לפני שאפשר להסיק מסקנות על יעילות אלא אם כן ברור ממצב גופנית שהמחלה מחמירה תוך טיפול ואז מחליפים יותר מוקדם. צהרים טובים