חום 38.2 בעת טקסול לרופאים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אשתי קבלה חום וחולשות וכאבי בטן לאחר הטקסול ה-8. הלימפוציטים שלה נמוכים (2.2) וסובלת מחוסר ברזל -אנמייה מחוץ למחלה, היא אושפזה ומקבלת אנטיביוטיקה תוך ורידית.במחלקה אמרו שיש הרבה מקרים של חום בעת כימו. מה דכעתכם לגבי נושא זה ובכלל לגבי המשך הטיפולים.
למן שלום, אמנם הפנית שאלתך לרופאים, אך מאחר שטרם נענית אשיב לך מנסיוני. אני מקבלת טקסוטר (אותה משפחה), התנסיתי מספר פעמים בחום גבוה, אושפזתי, קיבלתי אנטיביוטיקה בווריד, החום ירד ושוחררתי. לא להלחץ... לא ציינת מה מצב הלויקוציטים והנויטרופילים. גם אם רמתם נמוכה ניתן לשפר את המצב בעזרת זריקות בודדות של ניאופוגן או גרנוצייט. אל דאגה. מכל מקום, אני מקווה שאשתך בינתיים חשה בטוב, ואולי (הלוואי) גם שוחררה. מאחלת לכם שבת שלום ובריאות טובה לאשתך.
למן שלום- חום וספירת דם נמוכה הוא סיבוך ידוע ויחסי שכיח של כימותרפיה. יש עמצאים למנוע ירידה של התאים הלבנים- הזריקות שמילי ציינה, וגם לפעמים מורידים את המינון של הכימותרפיה. בדרך כלל עם מדובר על טיפול מסייע שזה טיפול לריפוי השתדלים לא להוריד מינון ובוודאי לא להפסיק טיפול. השיקול הוא שונה אם מדובר על טיפול למחלה גרורתית. שבוע טוב.