לצוות הרפואי- השנות מחלה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
גילו אצלי סרטן שד המגיב ל 100 אחוז אסטרוגן, הטיפול שקיבלתי הוא טיפול הורמונלי, ואכן הגידול הצטמק (מקווה שיעלם). היו לי גם גרורות בעצמות, ואכן הם נעלמים על פי הבדיקות, האם קיים סיכוי שהמחלה תחזור לאחר טיפול הורמונלי?
לרחלי שלום- אני שמח שהמחלה מגיבה טוב לטיפול. גידולים עם רצפטורים חיוביים לאסטרוגניים לעיתים קרובות מאוד רגישים לטיפול הורמונלי- והטיפול הוא לא קשה. אני מקווה שהתגובה ימשיך להרבה זמן- אבל באיזשהו נקודת זמן יתכן שתהיה התעוררות של המחלה- אז יהיה אפשר להחליף לטיפול אחר ויש שוב סיכוי טוב לתגובה טובה. סרטן גרורתי בעצמות בלבד הרבה פעמים מתנהג כמו מחלה כרונית כמו יתר לחץ דם או סכרת- ריפוי ממש נדיר ביותר אבל אפשר להשתלט על המחלה עם תרופות שונות לזמן רב ולהמשיך עם חיים רגילים. ערב טוב