מרקר CA-125
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מבקשת חוות דעתכם: ערך המרקר לפני ניתוח למפקטומי- 10.2 בזמן הטיפולים- נע בסביבות 23 15 חודשים אחרי הטיפולים-ערך של המרקר ירד ל6.6 היום,אחרי 22 חודשים -ערך שלו 20.8 (הבדיקה בוצע 4 ימים אחרי המחזור) מהן הסיבות לעליית ערך המרקר? בתודה מראש, רות
לרות שלום: בטח מדובר על המרקר CA15-3 ולא CA-125. רואים עליות בירידות של המרקר בתוך גדר הנורמל כמו אצלך ואין משמעות לזה. יתכן שיש אזשהו השפעה ע"י הורמונים בגוף. אני ממליץ להתיעץ עם האונקולוג שלך אם יש צורך לעקוב אחרי המרקרים אצלך. אני לא בודק מרקרים ברוב רובם של מטופלות שלי שעברו למפקטומיה וכימותרפיה כטיפול מסייע. שבוע טוב
ד"ר גפן, תודה רבה על התייחסותך. המרקר שציינתי הוא CA-125 . לגבי המרקר CA-15.3 הערכים הם בסדר:14.7 לתקופה של שנתיים. גם המרקר CEA -קטן מ0.5 . הערכים של המרקר CA 125 : 03/05/04- 6.6 20/07/04 - 7.6 22/12/04 -20.8 מהן הסיבות לעלית ערך המרקר?