בריאות השד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 25 ואין במשחתי היסטוריה של סרטן השד, אך מגיל 15 אני סובלת מגושיים סוליידיים בשדיים ובעבר עברתי ניתוח להסרה של גוש אך גדלו לי גושים נוספים כעבור כ-3 חודשים. לפני כחודש עברתי Tru-cut Biopsy והתוצאות היו: Fibroadenoma with cellular stroma without atypia or mitotic activity גודל הגוש כ-3.6 ס"מ. האם מומלץ להסירו, אם כן האם תוכלו להמליץ על כירורג ובית חולים באיזור שפלה? האם יש טיפול ברפואה משלימה לגושים הסולידיים הנ"ל כך שלא אצטרך לעבור ניתוח? מהי הסיבה להיווצרות הגושים הנ"ל ואיך ניתן למנוע את היווצרותם בעתיד? תודה מראש אולגה
שלום רב, שאלתך נשלחה ליועץ הפורום בברכה, צוות אחת מתשע