שאלה לד"ר רוזנברג כגן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רציתי לדעת עם את מבצעת ניתוח שחזור שד עם שתל של מיי מלח? תודה
שלום רב, שאלתך נשלחה לד"ר רוזנברג -הגן. בברכה, צוות אחת מתשע
ניתן לבצע שחזור עם שתל מי מלח. מבחינה טכנית אין הבדל. מצד שני אין יתרון. שתל מי מלח אינו בעל אותה צמיגות כמו שתל סיליקון., ונוטה לתופעה שאנו קוראים לה RIPLING כלומר קפלים מתחת לעור.
דבר ראשון תודה רבה על התשובה. מהו מצב של קפלים מתחת לעור האם זה מפריע ולכן צריך להוציא את השתל. אני מבינה שמדי מספר שנים צריך להחליף את השתל ? האם זה זהה לגבי סיליקון וסליין? האם אין סכנה של דליפה בגוף של סליקון שעלול ליצור נזק בלתי הפיך או אפילו למוות. תודה דורי