פיענוח MRI - דחוף....
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בבדיקת MRI שערכתי כביקורת לאחר המחלה נמצא:" מוקד האדרה בשד החיצוני העליון, צמוד לדופן בית החזה בקוטר כ0.7 ס"מ " המליצו לי לעשות US חוזר לאזור. (יש לציין כי כי בדיקת אולטראסאונד שביצעתי לפני כחודשיים היתה תקינה). ברור שהצעדים הבאים היא התיעצות עם הרופא המטפל ובדיקת אולטראסאונד בהקדם אך לבינתיים שאלתי היא - מה זה "מוקד האדרה"? מה כותבים כאשר יש גידול סרטני? המונח הזה מאוד מעורפל... האם הוא מסמן משהו בתחילת דרכו. בתודה מראש
האדרה = צביעת רקמות. המדובר בהזרקת חומר ניגוד דרך הוריד, והופעתו ברקמות השונות. לאו דוקא מדובר במוקד סרטני. יתכן שמוקד קליטת היתר הוא כתוצאה מדלקת מקומית, למשל.
שלום שולה, שאלתך הועברה ליועץ הפורום. בברכה, צוות אחת מתשע