מיץ עשב חיטה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מחפשת מידע האם מותר לשתות מיץ עשב חיטה {לטיהור מערכות והוספת אנרגיה} תוך כדי טיפול כימוטרפי לסרטן שד גרורתי. אשמח לקבל תשובה מהירה. תודה.
שלום נילי, שאלתך נשלחה ליועץ הפורום. אנו מקוות לתשובה בהקדם האפשרי. בברכה, צוות אחת מתשע
הי נילי, עניתי לך כבר במייל אישי. במקביל, את יכולה לעשות בפורום הזה חיפוש תחת שמי (Gubi) או תחת עשב חיטה ותמצאי חומר בנושא. החלמה מלאה, גובי
תודה על מהירות התגובה. בכל זאת אני לא בטוחה שעשב החיטה לא ישטוף לי מהגוף את התרופה הכימוטרפית. האם יש מקום לדאגה כזו? הכימו עובד טוב בשלב זה.
נילי שלום, עשב החיטה הוא אנטי אוקסידנט בעל תכונות אנטי סרטניות ואנטי דלקתיות. אין מקום לחשש שמא "ישטוף את הכימוטרפיה" מגופך. בברכה, נדב
תודה נדב.