גיליתי גוש בשד- ניתוח או ביופסיה?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
גיליתי גוש בשד. כירורג שלח אותי ל US ושם מצאו גוש בגודל 2 ס"מ רופא המליץ על ניתוח, כי אם הביופסיה חיובית במילא יהיה ניתוח. אמא שלי צועקת "להימנע מניתוח" וגם אין לי מכבי - מגן...
לקריאה נוספת והעמקה
אני לא רופא אך אני מציע שתעשי ביופסיית מחט, תהליך פשוט ולא כואב בו מוציאים בעזרת מזרק דגימה מהגוש ומקבלים תוצאה תוך שבועיים. בכל מקרה בשום אופן לא להישאר עם גוש שלא נבדק או ע"י ביופסייה או ע"י ניתוח. הרבה בריאות.
שלום רב, שאלתך נשלחה ליועץ כירורגי של הפורום. בברכה, צוות אחת מתשע