רמות מרקרים במהלך הריון - שנתיים וחצי מסיום הטיפול
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! האם יש לצפות לתנודות ברמות המרקרים (CA-15-3, CA-125 ו- CEA) במהלך ההריון, שנתיים וחצי אחרי הטיפולים בסרטן השד. אם כן, מה התנודות הנורמליות ומה צריך להדאיג? תודה מראש!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ג. שאלתך נשלחה ליועץ הפורום. בברכה, צוות אחת מתשע
קודם כל, לא מומלץ לעקוב אחרי "מרקרים" בדם כמעקב אחרי טיפול בסרטן השד- מה שחשוב זה בדיקה גופנית, מומוגרפיה , ובדיקות נוספות לפי שיקול דעת הרופא- תלוי על ממצאים בבדיקה גופנית ובמה את מדווחת על איך את מרגישה. CA 125 עולה בשליש הראשון של הריון- ולכן אי אפשר להסיק מסקנות מרמה גבוהה בהריון. בודקים שזה יורד במשך הזמן.