שחזור שד לאחר למפקטומיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני 11 שנה אחרי למפקטומיה, כימוטרפיה ורדיוטרפיה, רוצה לשחזר את השד הפגוע והמעוות ולסדר גם את השד השני בהתאם. לא רוצה בכלל להשתמש בסיליקון. שמעתי על אפשרות לשחזור מרקמה של עור ושריר מהגב או מרקמה של עור ושומן מהבטן. אני צריכה לעבור את הניתוח ממש בקרוב ומבקשת בדחיפות תגובות מנשים שעברו ניתוחים דומים. איך הרגשתן אחרי הניתוח, איך אתן מרגישות היום אחרי זמן... המלצות ... כל תגובה תתקבל בברכה, תודה!
שלום שרון, בקרב מתנדבות הקו החם של העמותה יש נשים שעברו שחזורים בשיטות שונות ובשלבים שונים של תהליך ההחלמה. אנו מציעות לך להתקשר ולשמוע על נסיונן. טלפון : 1-800-363-400 בהצלחה,