בדיקה כירורגית
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כירורג שד אצלו נבדקתי טען כי לדעתו אין ממצא פתולוגי, גרגור עדין ללא גושים אלא שיש בצקת ליד הפטמה. נשלחתי לאולטראסאונד. אני מאוד מודאגת. מה זאת אומרת בצקת בשד?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום גלית, שאלתך נשלחה ליועץ כירורגי של הפורום. בברכה, צוות אחת מתשע
חסרים פרטים חשובים כמו גילך, אם ת מניקה או בהריון או נוטלת גלולות, אם זו תןפעה חדשה או ישנה או חוזרת, כמה זמן זה נמשך ומה את חשה. במגבלת חסר כל הפרטים הנ"ל, כנראה שישי לך תהליך דלקתי כלשהו, ואחרי האולטרסאונד יש לשקול המשך הטיפול. דר' חיים גוטמן כירורג אונקולוגי
אני בת 39, לא עברתי הריונות ולא חוויתי תופעה זו קודם לכן.