המינון של ארימידקס - לאונקולג
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כחדשיים אחרי שהתחלתי לקחת ארימידקס התחילו אצלי כאבי פרקים. האם אפשר לקחת מינון יותר נמוך? כמו לקחת גלולה כל יומים או לחתוך גלולה ולקחת רק חצי. בברכה דניאלה
שלום רב, שאלתך הועברה ליועץ הפורום. בברכה, צוות אחת מתשע
לאיזו אינדיקציה את מקבלת ארימידקס? (כטיפול משלים או למחלה גרורתית?) לא מקובל להוריד את המינון של ארימידקס, 1 מ"ג הוא המינון האופטימלי לטיפול. אפשר לנסות להחליף לתרופה אחרת מאותה קבוצה (למשל פמרה או ארומזין).
אני מקבלת ארימידקס כטיפול משלים. לפני כ4 שנים טופלתי בכמוטרפיה, הקרנות וטמוקסיפן. לאחר כ3.5 שנים שוב התגלה גידול באותו שד DCIS, עברתי מסטקטומיה ואני מקבלת ארימידקס. האם הפמרה או ארומזין יכולות להתאים? בברכה דניאלה