כאבים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! למען האמת לא ידעתי לאן להפנות את השאלה שלי אבל... בחודשים האחרונים אני מרגישה אחת לחודש במשך מספר ימים מן תעוקה בחזה, בשד השמאלי ולפעמים אף דקירות קלות באותו השד. אני בת 24 ובעלת עודף משקל גבוה( כ-50קילו) .כמו כן, המחזור שלי אינו סדיר..האם ייתכן שזהו סרטן?תודה מראש
שלום דנה, אנו ממליצות לפנות לכירורג שד,בקופת החולים אליה את שייכת ,לבדיקה שיגרתית. למען הסירי דאגה מליבך. כירורג השד הוא המומחה בעניין השד. בברכה, צוות אחת מתשע
שלום דנה, אנו ממליצות לפנות לכירורג שד,בקופת החולים אליה את שייכת ,לבדיקה שיגרתית. למען הסירי דאגה מליבך. כירורג השד הוא המומחה בעניין השד. בברכה, צוות אחת מתשע