כימותרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ברשותכם, רציתי לשאול מדוע לא עורכים באופן מיידי , לאחר ניתוח הסרת גידול של קרצינומה חודרנית (ניתוח חלקית. ללא בלוטות לימפה נגועות,) טיפולים בהקדם דחיפותי ממעלה ראשונה, בהתחשב בעובדה שאולי עברו למחזור הדם תאים מהסוג הלא רצוי. מהו הזמן ההכרחי שצריך להמתין להחלמת הניתוח לפני תחילת טיפולי. הקרנות/כימותרפיה ומהו זמן אונקולוגי שמקובל לפעול לפיו. תודה מראש.
שלום אלה, שאלתך הופנתה ליועץ הפורום. בברכה, צוות אחת מתשע
מקובל להתחיל טיפול כמוטרפי משלים תוך מספר שבועות מהניתוח, (קיים ויכוח אם יש ייתרון להתחלה מיידית, הדבר לא הוכח). במחקרים קליניים על סרטן שד מבקשים בדרך כלל להתחיל טיפול תוך 60 יום מהניתוח.