קלמנרבין להרגעה-אודה על תשובה בהקדם.
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם מטופלת יכולה לקחת לפני טקסול קלמנרבין להרגעה (מכיל גם ויטמין B )
לקריאה נוספת והעמקה
היי מן, ראשית, ליבי ליבי על אשתך. אבל, זה יעבור עם הטיפול האחרון... הביו פידבק - לוקח זמן ללמוד ולהפנים, ועש שזה יקרה - אולי כבר יסתימו בשעה טובה הטיפולים?! לדעתי אפילו טיפות של הרסקיו רמדי יכולות לעזור. כפי שאתה כבר יודע, אני לא רופאה, אבל, התשבות מגיעות כאן טיפין טיפין, וחשבתי שאני יכולה טיפטיפונת להואיל. שיעבור בהצלחה. נלי
מן שלום, אני לא רואה מניעה בכך. מומלץ להתיעץ ולידע את הצוות המטפל בבית החולים. בהצלחה, נדב