כאבים בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 24.. ויש לי כאבים בשד שמאל.. כאב חזק ומטריד בפטמה ומעלייה,לעיתים גם בעצם החזה הייתי בבדיקת כירורגית שד לפני כ3 חודשים עקב כאבים דומים שעברו וחזרו לפני כמה ימים. הבדיקה אז הייתה תקינה. האם יש צורך ללכת שוב? אין לי הסטוריה של סרטן השד במשפחה, אבל אני פוחדת וכואב לי..אני גם לא רוצה לרוץ לרופאה כל פעם. מה לעשות??
שלום ימית, אנו ממליצות שתיפני שוב לכירורג שד לבדיקה, אולי צריך לעבור בדיקות נוספות. וזאת בכדי להסיר דאגה מליבך, ולטפל בלב הבעיה. בהצלחה ובברכה, צוות אחת מתשע
שלום ימית ככלל, כאב בשד איננו קשור למחלות ממאירות. אמנם, לעיתים הוא מומיע בהקשר כזה אבל זה די נדיר. בגילך סרטן שד נדיר הרבה יותר מאשר גידולים שפירים או דלקות או השפעות הורמונליות. הייתי ממליץ לך לבצע אולטראסאונד של השדיים, ואינני רואה כל סיבה "לרוץ" לרופא, עדיף מעקב קבוע אצל כירורג בעל נסיון אחת לששה חדשים או בהתעוררות תסמינים. דר' חיים גוטמן כירורג אונקולוגי