חלבון סויה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, פורסם היום בעיתון זמנים מודרנים כי לנשים החולות בסרטן שד ומטופלות בתרופות טמוקסיפן לא ממומלץ לצרוך כמויות גדולות של סויה. שאלתי היא מה נחשב לכמות גדולה. האם צריכה של כוס עד שתים של חלב סויה נחשב לכמות גדולה. עברתי כריתה חלקית של השד, טופלתי בהקרנות ואני מקבלת במשך שנה טומקספין. אודה לכם על תשובתכם. ליטל
לקריאה נוספת והעמקה
ליטל שלום, לשאלתך אין תשובה ברורה מכיוון שזה אף פעם לא נבדק. אני לא רואה בעיה בצריכה של עד כוס אחת של חלב סויה ביום. בברכה, נדב