שאלה לרופאים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בדיקת הפט סיטי הראתה בנוסף להישנות תהליך שאתי בשד שמאל עם בלוטות לימפה גרורתיות בבית שחי שמאל גם מוקד קליטה זעיר בבלוטת התריס משמאל ולגבי ממצא זה קיימת אבחנה מבדלת של אדנומה או קרצינומה של התירואיד ושאלתי מה המשמעות של ממצא זה בבלוטת התריס
שלום שירה, קשה מאוד (עד בלתי אפשרי) לתת תושבה מוסמכת על סמך פרטים לא מלאים ומבלי לראות את הצילומים, אבל אני מניחה שהשלב הבא בבירור ממצא בבלוטת התריס צריך להיות אולטרסאונד עם ביופסיה. בכל מקרה, נדיר מאוד מאוד שסרטן השד שולח גרורות לבלוטת התריס, וגידול בבלוטת התריס הוא גידול שיחסית קל לטפל בו וסיכויי ההחלמה בדרך כלל מצוינים. לקבלת ייעוץ מלא אני מציעה לפנות לרופאים שמטפלים בך.