שאלה לדר לאופר
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
החלטתי לחקור. מעניין אותי למה זנחו את הcnf והאם ההשערה שלי שבגלל הנזק שהיא גורמת למערכת החיסונית נכונה? ועוד שאלה : האם אפשר לבצע פיש שלוש וחצי שנים לאחר הסרת הגידול(בגוף שלי או בריקמת גידול שנישמרה)? תודה על הכל ושבת שלום
דניה סליחה שאני אומרת, אבל באמת צריך לעשות לך "גמילה" מהפורום. למה לחטט במה שכבר היה ואין לשנותו כרגע. תשתי כוס קפה במקום.. הCNF מעולם לא היה פופולארי והוא נזנח לטובת פרוטוקולים יותר אגרסיביים, לא כי היה רעיל מדי, אלא כי לא היה די רעיל לטעמם של רוב הרופאים. אפשר לעשות לך היום בדיקת פיש. אבל לשם מה?????? עזבי, זה לא ישנה דבר. שבת שלום
האם cnf ו-cmf זה היינו אך? אני מטופלת ב-cmf/ tusv kl gk ,aucv katk,h/