לאחר בדיקת ממוגרפיה - עזרה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ביצעתי היום בדקת ממוגרפיה והתוצאות :הסתיידויות-נראו מעט הסתיידויות עדינותבמיקום מרכזי חיצונימאורגנותבקבוצהאחת דיסטרופיות birads3 ושמומלץ להגיע לבדיקת ממוגרפיה חוזרת בעוד 6 חודשים למעקב , מה זה אומר ? במידה וזה שפיר האם אצטרך לבצע ניתוח להסרה ? 3BIRADS
אני בת 40 ללא הסטוריה משפחתית של המחלה
הי ליאת, לפי התיאור שמסרת מתוצאת הבדיקה לא נראה שמדובר בממצא חשוד, אלא שפיר. ובמקרה כזה בדכ אין צורך ב"הסרה". קראתי כי את בת 40 ללא סיפור משפחתי של סרטן שד. האם זאת הממוגרפיה הראשונה? בכל מקרה התשובה לא משתנה... המשך מעקב תקין, בריאות שלמה!
תודה על התשובה, ביצעתי היום מוטומיה , האם נשרת צלקת מהחתך?
?העןר חוזר להיות כמו שהיה