סוגי כימורתפיה - מה עדיף?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעקבות המלצות של שני רופאים לגבי כימותרפיה עכשיו אני בהתלבטות - האחד ממליץ על 4 טיפולים ב-AC האמרקאי והשני על 6 טיפולים ב-CEF האירופאי (מתוך טענה שיש לזה פחות השפעה על הלב). עם מה מהם יש יותר ניסיון? למי יותר תופעות לוואי? האם יש הבדל בהשפעה על הפריון? זו כמובן הבעיה בללכת לשמוע המלצה שנייה - ההתלבטות שאחרי... תודה, שרון
לשרון היה לי נוח יותר אילו היכרתי את כל הסיפור שלך; כך קשה לי לומר. נראה שלAC פחות השפעה על הפוריות והוא קצת יותר קשה. יתכן שהטיפול האחר יותר יעיל כי מדובר ב 6 מחזורים, אך זה לא מוכח. הסיכון ללב קטן יותר עם CEF. אם הגידול היה בשד שמאל אולי עדיף CEF. סך הכל אין הבדל גדול בין שניהם, בהנחה שאת בכלל צריכה כימותרפיה...