בת 27 כאבים בחזה מעל שנתיים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, הנני בת 27 לפני למעלה משנתיים התחילו לי כאבים פנימיים בחזה(לא בשד)(יש לציין כי הכאבים הם בכל החזה ואף בגב מאחורי החזה) פניתי לרופא משפחה ועשיתי צילום ריאות,אקו לב ומבחן מאמץ ללב והכל יצא תקין.בחודש האחרון הכאב נעשה יותר תכוף והגיע גם לשדיים עצמם(בשניהם) והשלחצתי על שד אחד יצאה לי הפרשה אפורה, פניתי לרופא שד הוא בדק לי ואמר שהוא לא רואה שום דבר והפנה אותי לאולטראסאונד שד, בנתיים אני מחכה לתור ואני מודאגת עד השמים,האם זה נשמע משהו מסוכן או שיכול לנבוע ממשהו אחר??תודה רבה
הי מיטל. לא נשמע לי שמדובר במשהו מסוכן. הפרשה מהשד היא דבר שכיח, "צריך" לדאוג (להבדק בהקדם) אם ההפרשה דמית. הפרשות אחרות - כפי שאמרתי - קורות. שינויים הורמונליים כאלה ואחרים יש בשד תמיד. חכי בנחת, בשורות טובות ובריאות שלמה.