על תבונה ורגישות - המלצה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. אתמול צפיתי בהצגה "אקורד נוסף", עליתי לבמה וסיפרתי על מחלת הסרטן שתקפה אותי. אחת השחקניות, מוכשרת מאוד, הפכה לגוש סרטני מתפקד וחי בתוך השד לנגד עיניי, כאשר השתמשה בבד שקוף ושחור. פתאום הבנתי מה קורה לי לאחר הכחשה ארוכה. אני מודה לצוות השחקנים היקר על הרגישות שהם גילו בזמן שגם אני גיליתי. תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
נופית יקרה, ההודעה שלך ריגשה אותי מאד. התהליך שעברת בעודך שם על הבמה ורואה את הגידול המושאל שלך על ידי שחקנית, הוא תהליך קשה אך מופלא, ומסייע לראות את הדברים כפי שהם, להתמודד, להפנים. את אדם אמיץ! איחולי בריאות, שלך, טלי