סרטן שד גרורתי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לרופאים שלום אצל אימי התגלו גרורות של סרטן השד לפני יותר מארבע שנים. מאז טופלה בהרצפטין וכימו' שונים בשילובים שונים וכו'... לאחרונה התגלה בבדיקת נוזל השידרה כי ישנם תאים סרטניים גם שם. האם בהכרח יש גרורות מוחיות? בMRI מלפני 4 חודשים לא רואים דבר במח. מה ידוע על תרופת הטמודל (טמוזולומיד)? האם מתאימה לסרטן שד גרורתי שהגיע למח? מהם אחוזי ההצלחה של התרופה? האם ידוע היא היא כלולה בסל הבריאות? האם יש תרופה דומה לה? תודה על תשובותיכם .
יתכן מאד שלאמך יש גרורות רק בקרומי המוח ולא בפרנכימה (במוח עצמו). עליך להתייעץ עם המטפלים בה, כי הטיפול תלוי במצבה הכללי. טמודל בדרך כלל לא יעיל במצב זה, וגם אינו בסל להוראה זו. יש תרופות אחרות, אך יעילותן במצב זה לא "משהו".