פיברואדנומה כואבת בהנקה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני בת 29, אמא לתינו בן 3 וחצי חודשים, מניקה באופן מלא. במהלך ההריון גילו לי פיברואדנומה בשד שמאל והומלץ מעקב. לאחר התידה חויתי כבר 4 פעמים כאבי עזים, כמו דקירות במיקום הגוש. לעיתים הגוש זז והכאב זז איתו. הכאב הזה בלתי נסבל..לא מאפשר לי לישון. הנקה לא משחררת את הכאב, כרית חמה שניסיתי וקומפרסים חמים- לא מקלים את הכאב. כשחזרתי לרופא הוא טען שאין קשר בין הכאב לגוש כי פיברו' אינה כואבת..כרגע אני מניקה אין לי אפשרות לבצע אולטראסאונד, מה עליי לעשות? אני חוששת שהגוש גדל.. אני לא רוצה לוותר על ההנקה בשביל האולטראסאונד.. אבל כשהכאבים מגיעים הם פשוט לא הגיוניים. תודה!!!
הי שירה. עד כמה שידוע לי לפעמים יש פיברואדנומה שכואבת. לפעמים אפילו בימים לפני מחזור ללא הנקה. דבר נוסף שציינת הוא שאת "לא יכולה" לבצע US מכיו ןשאת מניקה...? אין בעיה לבצע US גם בהנקה. רצוי כמובן לרוקן את השד לפני הבדיקה (לתת לתינוק לינוק או לשאוב לפני הבדיקה). בריאות שלמה