טמוקסיפן והרגשת חולשה - לאונקולוג
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב, אני בת 31 ולוקחת כבר שנה זולדקס + טמוקסי. האם יכול להיות שתופעות הלואי של הטמוקסי מתגברות עם הזמן ? יש לי בזמן האחרון כאבים בכל הגוף: רגליים , גב, ידיים , מין חולשה עייפות וכבדות כזו. האם זה יכול להיות מהטמוקסיפן ? מישהיא חוותה כזו הרגשה ? מה עושים ? תודה, תמר
תמר בדרך כלל תופעות הלוואי של הטיפול שאת מקבלת נחלשות עם הזמן, אבל יש גם מקרים הפוכים. הייתי ממליצה לך לעשות בדיקות כלליות, לשלול גורם אחר להרגשותיך ןאם הן בכל זאת מהטיפול, יש לשקול כמה את סובלת מהן וכמה ואיך ניתן להקל עליך. לא הייתי ממהרת לותר או להחליף את הטיפול החשוב הזה בגילך הצעיר
קודם כל תודה רבה על התשובה המהירה שאלה נוספת לי אליך: האם אלו יכולות באמת להיות תופעות לואי של הטמוקסיפן ? האם ארימידקס לא יכול לפתור את הבעיה ? תודה תמר