מוטרדת
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר בן ברוך שלום אני בת 39 לפני כשנה חליתי בסרטן שד ימני ,עברתי ניתוח למפקטומי הוצא גוש בגודל 2.7 ס"מ בלוטות נקיות , רצפטורים חיוביים . עברתי 6 טיפולים CAF ולאחר מכן 32 הקרנות. שאלתי היא האם אני חייבת לקחת טיפול טמוקסי + זולדקס ? היום חשתי בכאב בשד ובבית השחי שהקביל בתנועות וכן נפיחות בפיטמה ומסביב לה האם עלי לגשת לרופא או להמתין לראות אם זה ממשיך? אשמח לתשובה
הטיפול האנטי הורמונלי חשוב ביותר, אולי אף יותר מהכימותרפיה. בגילך הצעיר ובנתוני הגידול שלך, "ביזבוז" לא לקבל אותו. מה גם שלרוב מדובר במיעוט תופעות לוואי. לגבי הכאב בשד, קשה לי לומר לך. אם עוצמתו גוברת, מופיעים חום מקומי , אודם ונפיחות וכ. עליך לפנות בהקדם לבדיקה. ולא - את יכולה להמתין מעט ולראות מה קורה. בכל מקרה"מתישהו" כדאי שתיבדקי.