יעוץ מהמנוסות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי לכולם האם מישהי חוותה באמצע טיפול כימי, הקאות בלתי נשלטות? אשמח לדעת שאיני חריגה. במחלקה נתנו לי בין כימו לכימו תרופה די חזקה נגד בחילות, ובלילה בשינה נטפתי מים, ונאלצתי להחליף פעמיים מצעים. בתודה, אתי
אתי כפי שאמרתי לך, הקאות בהחלט יכולות להופיע בטיפול שאת מקבלת, במיוחד בטיפולים האחרונים. התייעצי עם הרופאה שלך, נסי סטרואידים יחד עם קיטריל. לגבי ההזעות הליליות (אני מניחה שלכך כוונתך) , הן קשורות לרוב לשינויים הורמונליים שנגרמים על ידי הטיפול הכימי. הן נחלשות עם הזמן. תרגישי טוב. אנחנו כאן.
שלום דר' לאופר, הקאות בין כימו לכימו אין לי. כוונתי היתה שמה שהזכרתי למעשה, הקאתי באמצע ההזרקה עצמה מבלי שליטה. וזה נראה לי קצת חריג. מפני שאיני סובלת מהקאות לאחר הטיפול, ולא שום תופעה חריפה . חוץ מטעם רע ויובש בפה. בתודה אתי